#2016-06-26 20:42:38 

Beta

Użytkownik

Chciałabym zmienić coś w mojej kuchni i padło na modernizację szafek kuchennych. Przejrzałam już wiele tutoriali i blogów o tematyce własnoręcznego odnawiania mebli i chciałabym spróbować. Szukam kogoś kto już się na coś podobnego porwał i chciałaby mi pomóc poradą od czego zacząć?
#2016-06-26 21:12:47 

Gromka

Użytkownik

Świetnie trafiłam, tutaj na forum mamy samych majsterkowiczów i złote rączki :) Ja niedawno odnawiałam kuchnię, zawrócił mi totalnie w głowie styl skandynawski, więc nie musiałam się długo zastanawiać. Wyszło fantastycznie, a jaka radośc kiedy się patrzy teraz na efekt pracy własnych rąk!
#2016-06-26 22:36:51 

Beta

Użytkownik

Świetnie, że ci się udało uzyskać taki efekt, jaki sobie wymarzyłaś. Jednak jestem zupełnie zielona w temacie remontów, stolarki, malowania itp. Boję się ruszać mebli, że popsuję coś w taki sposób, że nie da się tego naprawić…
#2016-06-26 22:49:29 

Kastet

Użytkownik

Jeżeli nie miałaś do tej pory do czynienia z takimi robotami, to odradzam ci zajmowanie się tym samodzielnie. Musisz bowiem wiedzieć, że renowacja mebli nie polega tylko na tym, że weźmiesz pędzel i farbę, coś zamalujesz, coś doczepisz i będzie ok. Każdą szafkę musisz zdjąć, odkręcić drzwiczki, przetrzeć papierem ściernym, odtłuścić, a dopiero potem możesz zabierać się za tak naprawdę najważniejszą rzecz – zmianę koloru.
#2016-06-27 00:28:11 

Gromka

Użytkownik

Dokładnie tak powyżej. Wiesz ja za sobą mam już spore doświadczenie, najpierw zaczynałam z mniejszymi mebelkami, a dopiero później zabrałam się za te gabarytowo większe. Jeżeli jesteś z Katowic, to znam świetna firmę zajmującą się właśnie w Katowicach architekturą wnętrz. Kiedyś bardzo mi pomogli w urządzeniu mojego pierwszego mieszkania.
#2016-06-27 02:07:13 

Beta

Użytkownik